ΑΥΤΗ… ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΜΑΚΕΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΣΤΕΛΛΙ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Την επιβεβαίωση ότι οι ηλεκτρονικές απεικονίσεις που συνοδεύουν την ειδησεογραφία για το νέο αεροδρόμιο Καστελίου, δεν έχουν σχέση με τις «μακέτες του νέου αεροδρομίου» δίνουν στελέχη της κοινοπραξίας που έχει υποβάλει προσφορά για το έργο, μετά την εκτεταμένη χρήση των σχετικών φωτογραφιών ακόμα και από τη Δημόσια Τηλεόραση.  

Σε δήλωσή του μέσω της «Εφ.Συν.» ο εκπρόσωπος Τύπου της ΤΕΡΝΑ Κωνσταντίνος Λάμπρου αναφέρει οι «μακέτες» που παρουσιάζονται το τελευταίο διάστημα δεν έχουν σχέση με την πρόταση της κοινοπραξίας Ariadne Airport Group, η οποία έχει καταθέσει τη μοναδική προσφορά για το έργο.

«Εξάλλου από τη διαγωνιστική διαδικασία απαγορεύεται να δώσουμε οποιοδήποτε στοιχείο στη δημοσιότητα μέχρι να ανακηρυχθεί η κοινοπραξία οριστικός ανάδοχος του έργου», τονίζει στην «Εφ.Συν.» ο κ. Λάμπρου.

Το τελευταίο διάστημα στα δημοσιεύματα του κρητικού και αθηναϊκού Τύπου, αλλά ακόμα και σε ρεπορτάζ της Δημόσιας Τηλεόρασης, δημοσιεύονται οι δύο «μακέτες» που υποτίθεται πως δείχνουν τα σχέδια του νέου αεροδρομίου στο Καστέλι, ενώ σε κάποια… προχωρημένα σενάρια εμφανίζονται ακόμα και αεροδρόμια δεκαπλάσιου μεγέθους από αυτό που σχεδιάζεται να κατασκευαστεί στην περιοχή.

Εντύπωση προκαλεί εν τω μεταξύ, το γεγονός πως η επίμαχη «μακέτα» που μέχρι σήμερα συνοδεύει τα δημοσιεύματα για το Καστέλι, έχει χρησιμοποιηθεί και στο παρελθόν για το αεροδρόμιο της πόλης Kulim στη Μαλαισία αλλά και για το αεροδρόμιο Van Don στο Βιετνάμ.

Δείτε εδώ δημοσίευμα για τη Μαλαισία:
http://themalaysianreserve.com/new/story/kedah-push-ahead-kulim-airport

Και εδώ για το Βιετνάμ:
http://www.dealstreetasia.com/stories/vietnams-sun-group-develop-van-don-airport-1803/

Σύμφωνα με πληροφορίες, η επιλογή της συγκεκριμένης μακέτας έγινε κατά το παρελθόν από υπηρεσιακούς παράγοντες των αρμόδιων υπουργείων οι οποίοι ήθελαν να “εικονοποιήσουν”  προς τους ψηφοφόρους των εκάστοτε υπουργών το μεγαλεπήβολο έργο.

Σε ό,τι αφορά τη δεύτερη «μακέτα», που επίσης δημοσιεύεται το τελευταίο διάστημα, αποτελεί παλαιότερη πρόταση ελληνικού αρχιτεκτονικού γραφείου για το αεροδρόμιο, η οποία καταρτίστηκε για λογαριασμό της γαλλικής εταιρείας Louis Berger Group, η οποία όμως που δε συμμετείχε τελικά στον διαγωνισμό για το έργο.

Σημείωση: Η μόνη, «πραγματική» εικόνα για την περιοχή παραμένει η τεράστια καλλιεργημένη γη υψηλής παραγωγικότητας με τα 2000.000 ελαιόδεντρα που θα θυσιαστούν για την κατασκευή του έργου.

(Κεντρική φωτογραφία: Μαλαισία, Βιετνάμ, Καστέλι μια μακέτα δρόμος…).

Δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα των Συντακτών, στις 07.04.2017,