Α’. Με τη μάνα Μαρία Καρυστιανού και το δίκιο, μέχρι την τελευταία περιστροφή της γης! Με την “πολιτικό” Καρυστιανού, μακρiά κι’ αλάργα…
Υ.Γ. φίλε Χρήστο σ’ ευχαριστούμε πολύ για το κείμενό σου. Έχεις απόλυτο δίκιο!!
Β’. Η πλουτοκρατία τέχνας κατεργάζεται. Η πονηρή έμπνευση της παγκόσμιας οργάνωσης ποδοσφαίρου FIFA, λέγεται: Δροσιστικά διαλείμματα! Έτσι, από τη μια θα δροσίζονται οι ποδοσφαιριστές, κι’ από την άλλη, θα ζεσταθούν τα ταμεία της FIFA, με 500 εκατομμύρια από τις διαφημίσεις, σε όλη τη διάρκεια του Μουντιάλ. Το ποδόσφαιρο, ένα από τα καλύτερα εργαλεία του ιμπεριαλισμού.
Υ.Γ. φίλε Ντάνιελ, σ’ ευχαριστούμε πολύ για το κατατοπιστικότατο κείμενό σου. Και τί δεν μάθαμε! Χαράς το κουράγιο σου!!
Γ’. Η ΕΛΣΤΑΤ κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για το δημογραφικό. Σύμφωνα με τη διαπίστωση, κατά την τελευταία πενταετία, σημειώθηκαν 19000 λιγότερες γεννήσεις στις 12 από τις 13 περιφέρειες της χώρας. Η μόνη περιφέρεια που σημείωσε αύξηση, είναι η Κρήτη.
Νά λοιπόν που ο…ΟΠΕΚΕΠΕ, είναι η… λύση για το δημογραφικό πρόβλημα.
