Ο ΑΔΩΝΙΣ ΧΩΡΑΕΙ ΣΤΗΝ ΕΦΣΥΝ, ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΟΧΙ…

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Στην Εφημερίδα των Συντακτών του Σαββατοκύριακου χώρεσε το κείμενο του Αδωνι που εξηγεί γιατί μισεί την Αριστερά. Πολυφωνία και πλουραλιστική ενημέρωση.

Το ψήφισμα του Συνεταιρισμού των Εργαζομένων για τις απολύσεις, ακόμα περιμένει να βρει χώρο… (Ο Συνεταιρισμός παραμένει κατά 43% συνιδιοκτήτης της εφημερίδας, στην οποία δεν μπορεί να δημοσιεύσει το ψήφισμά του).

Το κείμενο των συνεργατών – αρθρογράφων της Εφημερίδας για τις απολύσεις, επίσης ακόμα περιμένει.

Ο Αδωνις όμως βρήκε τον δρόμο του…