ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΚΟΥΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Αν δεν είχες συνηθίσει τόσο πολύ στη σαπίλα, θα μπορούσες και να ντραπείς για το γεγονός ότι το μαύρο κουτί του τρένου που χάθηκαν 57 άνθρωποι βρέθηκε 9 μήνες μετά.

Για το ότι οι συγγενείς βιώνουν μια προκλητική συγκάλυψη. Θα σε απασχολούσε ίσως και ότι 63 διανομείς σκοτώθηκαν σε έξι χρόνια στον δρόμο.

Βέβαια αν ήσουν σε αυτό το σημείο μπορεί και να θύμωνες που αφέθηκε ελεύθερος ο μπάτσος που δολοφόνησε τον 17χρονο Χρήστο. Αλλά προφανώς, δεν είσαι εκεί…

Στις Πίσω Σελίδες μιλούν:
—–
Βαλάντης Παπαδόπουλος, αντιπρόεδρος του Σωματείου Αυτοαπασχολούμενων Διανομέων Θεσσαλονίκης: «63 ΝΕΚΡΟΙ ΔΙΑΝΟΜΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ 2017»

Ο Βαλάντης Παπαδόπουλος, αντιπρόεδρος του Σωματείου Αυτοαπασχολούμενων Διανομέων Θεσσαλονίκης, μιλά για τα ελλιπή μέτρα προστασίας στον κλάδο, την στιγμή που ένας ακόμη διανομέας έχασε τη ζωή του στη Θεσσαλονίκη, εν μέσω κακοκαιρίας.

Ο ίδιος σημειώνει ότι από το 2017, 63 διανομείς έχουν χάσει τη ζωή τους εν ώρα εργασίας, τονίζοντας ότι πρόκειται για έναν κλάδο που έχει συχνά ατυχήματα, ωστόσο τα μέτρα προστασίας και ασφαλείας συνήθως δεν τηρούνται.

Επίσης τονίζει ότι οι διανομείς όλων των υπηρεσιών, δουλεύουν υπό συνεχή πίεση, ενώ επισημαίνει τον μεγάλο κίνδυνο όταν δουλεύουν σε κακές καιρικές συνθήκες.

Τέλος αναφέρει ότι το κράτος θα έπρεπε να προστατεύει πρώτα τον εργαζόμενο και μετά τις εταιρίες, σημειώνοντας ότι φεύγουν για να εργαστούν και δεν γνωρίζουν αν γυρίσουν σώοι.

Μαρία Καρυστιανού, πρόεδρος τους Συλλόγου «Τέμπη 28-02-2023»: «ΚΡΑΥΓΑΛΕΑ ΣΥΓΚΑΛΥΨΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ»

Η Μαρία Καρυστιανού, πρόεδρος τους Συλλόγου «Τέμπη 28-02-2023», μιλά για την πρωτοφανή προσπάθεια συγκάλυψης των ευθυνών για το δυστύχημα στα Τέμπη, ενώ κάνει λόγο για απροκάλυπτη συνεργασία της Δικαιοσύνης με το κράτος στην ίδια κατεύθυνση.

Η ίδια τονίζει ότι το μαύρο κουτί βρέθηκε εννέα μήνες μετά, έπειτα από παρέμβαση του Συλλόγου, σημειώνοντας ότι αν αυτό δεν «πειραχθεί», θα δώσει ορισμένες απαντήσεις.

Όπως αναφέρει, οι συγγενείς έχουν χάσει την εμπιστοσύνη τους στους θεσμούς μετά από τις συνεχείς παραλήψεις και λάθη, ενώ τονίζει ότι όλα αυτά θα επηρεάσουν το δικαστήριο για την υπόθεση, όταν αυτό πραγματοποιηθεί.

Τέλος μιλά για τα στοιχεία που έχουν χαθεί από το χώμα που σκάφτηκε στο σημείο, τα οποία θα έδειχναν σε μεγάλο βαθμό και την αιτία της φωτιάς που ξέσπασε μετά τη σύγκρουση, καταγγέλλοντας παράλληλα ότι όλο το υλικό και τα βαγόνια από τα τρένα, είναι παρατημένα σε έναν ανοιχτό χώρο και εκτεθειμένα στα καιρικά φαινόμενα.