ΠΑΝΤΑ ΘΥΜΑ Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ, Ο ΑΔΥΝΑΜΟΣ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Την ημέρα του Ζακ, την ημέρα του αγώνα των εργαζομένων, την ημέρα των σοβαρότατων καταγγελιών για τις ελλείψεις στην παράλληλη στήριξη των… αλλιώτικων παιδιών στα σχολεία. Θύμα πάντα ο αδύναμος, ο εργαζόμενος στις ορέξεις του εργοδότη, ο διαφορετικός, ο αλλιώτικος. Απάντηση μόνο ο αγώνας και η φωνή μας. Καμία άλλη.

Στις Πίσω Σελίδες μιλούν:

Έλλη Βαρχαλαμά, αντιπρόεδρος της Εθνικής Επιτροπής για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου
«ΘΙΓΕΤΑΙ Ο ΠΥΡΗΝΑΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ»

Η Έλλη Βαρχαλαμά, αντιπρόεδρος της Εθνικής Επιτροπής για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου μιλά για το νέο εργατικό νομοσχέδιο, εκφράζοντας τον προβληματισμό της για τον πυρήνα της ουσίας των δικαιωμάτων των ανθρώπων.

Η ίδια επισημαίνει ότι για τη ρύθμιση των συμβάσεων χωρίς συγκεκριμένο χρόνο ανοίγει ένα «παραθυράκι» για να μην έχουν γνώση οι εργαζόμενοι για τον χρόνο εργασίας τους, καθώς προβλέπεται να υπάρχουν συμβάσεις που ο εργαζόμενος θα ξέρει τον ορίζοντα εργασίας, χωρίς όμως να γνωρίζει πόσες μέρες θα δουλεύει.

Επίσης αναφέρεται στην δοκιμαστική περίοδο του 12μηνου που θα εργάζεται ο εργαζόμενος, καθώς θα υπάρχει μείωση αυτού του διαστήματος ενώ θα υπάρχει τρόπος να μην αναγγέλλεται η απόλυση, με αποτέλεσμα να χάνει αποζημίωση και επίδομα ανεργίας.

Εύη Μαλλιωτάκη
«ΜΑΜΑ ΕΙΜΑΙ ΤΟΣΟ… ΑΛΛΙΩΣ;»

Η Εύη Μαλλιωτάκη, μητέρα παιδιού με αυτισμό από την Ιεράπετρα, μιλά για την έλλειψη παράλληλης στήριξης και για τον διαρκή αγώνα που δίνουν οι γονείς για την ειδική αγωγή.

Η ίδια επισημαίνει ότι τα προβλήματα των παιδιών είναι χρόνια, ωστόσο οι γονείς αναγκάζονται κάθε χρόνο να τρέχουν τις διαδικασίες ενώ τονίζει ότι η παράλληλη στήριξη δεν αφορά μόνο την εκπαίδευση αλλά και την ένταξή τους στην κοινωνία.

Υπογραμμίζει δε, ότι δεν είναι δυνατόν τα μισά παιδιά να μένουν χωρίς παράλληλη στήριξη, αλλά ούτε και γίνεται να βρίσκονται εκπαιδευτικοί ακόμα και μήνες μετά από την έναρξη της σχολικής χρονιάς. Τέλος σημειώνει ότι είναι αδιανόητο εκπαιδευτικοί να αναλαμβάνουν 3 και 4 παιδιά μαζί, ενώ υποστηρίζει ότι υπάρχουν εκπαιδευτικοί για την παράλληλα στήριξη που αναλμβάνουν ακόμα και παιδιά σε γειτονικά σχολεία.