Στο εξωφρενικό επίπεδο των 50 ευρώ την ώρα ανεβάζει τον λογαριασμό για τη λειτουργία των mini bus στην πόλη του Ηρακλείου η διοίκηση του αστικού ΚΤΕΛ ξεκινώντας από πολύ ψηλά το παζάρι στις συζητήσεις με τον τοπικό Δήμο.
Με αυτά τα δεδομένα το κόστος για τη λειτουργία των τεσσάρων mini bus αναμένεται να ξεπεράσει τις 65.000 ευρώ το μήνα και σχεδόν 800.000 το χρόνο. (Με αυτά τα λεφτά κάθε μήνα ο δήμος θα μπορούσε να αγοράζει περίπου ένα δικό του mini bus)
Την ώρα που σε πολλές πόλεις της Ελλάδας η γραμμή της δημοτικής συγκοινωνίας παραμένει δωρεάν, το τίμημα που «ψήνεται» για τους Ηρακλειώτες αναμένεται αρκετά τσουχτερό, τη στιγμή που το εισιτήριο για το αστικό λεωφορείο στην πόλη είναι ήδη από τα πιο ακριβά της χώρας συγκρινόμενο με τις διανυόμενες αποστάσεις. Στον Δήμο πάντως ξέρουν πως μόνος τρόπος για να πείσουν τον κόσμο να χρησιμοποιεί το mini bus είναι η δωρεάν χρήση του.
Το θέμα αποκτά και πολιτικές διαστάσεις με δεδομένο ότι ο πρόεδρος του αστικού ΚΤΕΛ Καλλέργος Βουλγαράκης (φωτ.) είναι και πρόεδρος της ΝΟΔΕ Ηρακλείου ενώ αστάθμητη παράμετρο αποτελούν οι σχέσεις της ΝΟΔΕ με την παράταξη του δημάρχου Βασίλη Λαμπρινού, ο οποίος επιμένει να δηλώνει «ανεξάρτητος».
Μήπως για να πέσει η τιμή πρέπει να χαμηλώσει και η… ανεξαρτησία;
(Κεντρική φωτογραφία: Ο πρόεδρος του αστικού ΚΤΕΛ και της ΝΟΔΕ Ηρακλείου Καλλέργος Βουλγαράκης).