Από τον Καποδίστρια έως τον Σκλήκα, 41… τακατώ δρόμος.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Ήταν η 24η Σεπτεμβρίου 1828 όταν ο Κυβερνήτης της Ελλάδος Ιωάννης Καποδίστριας υπέγραφε το ιστορικό ψήφισμα «περί συστάσεως τακτικής Ταχυδρομικής Συγκοινωνίας», ιδρύοντας το τότε «Γενικόν Ταχυδρομείον».

Ήταν η ΝΔ που θα τα ξεπουλούσε το 2025…

Η διατεταγμένη υπηρεσία του διευθύνοντα συμβούλου κυρίου Σκλήκα περιλάμβανε μεταξύ άλλων:

Σε 2,5 χρόνια ως διευθύνων σύμβουλος των ΕΛΤΑ κατάφερε από τα 600 καταστήματα το 2022 να μείνουν μόνο 253, πετυχαίνοντας μείωση 58%. 

Άνοιξε την πόρτα της ιδιωτικοποίησης δια της πλαγίας.
Ενώ ο οργανισμός κατέρρεε, μοίραζε «χρυσές αναθέσεις» σε  συμβούλους. 

Χάθηκαν τα 250 εκατ. ευρώ της κρατικής χρηματοδότησης.

Διπλασίασε σε έξι μήνες τον μισθό του από 7.374 σε 13.417 €.

225.000 € τον χρόνο χωρίς τα bonus, ο κύριος.

Θες να στο κάνω αναγωγή σε δασκάλους;

250 δάσκαλοι που θα λειτουργούσαν τα ολοήμερα σχολεία… για να δουλέψουν 13 ώρες οι γονείς των παιδιών.

ΥΓ
Πάντως με 13.417 € το μήνα , μοίραζα άνετα όλα τα γράμματα σε όλη τη Λέσβο…