Αυτή η κυβέρνηση βγάζει γλώσσα, βρίζει και προκαλεί. Μετά τους «κοπρίτες» του Πάγκαλου, ήρθαν οι «τζαμπατζήδες» του Πεταλωτή, σχετικά με τους πολίτες που συμμετέχουν στο κίνημα Δεν Πληρώνω.
Και ακολούθησαν οι «συντεχνίες» του Λοβέρδου και έρχονται κι άλλα. Είναι όλοι τους μέλη του ίδιου κόμματος, που, πριν ενάμιση χρόνο, μας έλεγε «ΠΑΣΟΚ – Πρώτα ο πολίτης». Σήμερα ο πολίτης έγινε κοπρίτης και τζαμπατζής.
Τσαμπουκάδες κυβερνητικοί υπέρ των κατασκευαστικών εταιριών, τσαμπουκάδες στα διόδια, τσαμπουκάδες στην Κερατέα, τσαμπουκάδες με τους γιατρούς, με τους εργαζόμενους στα Μέσα Μεταφοράς. Κι όμως, αυτή η κυβέρνηση μοιάζει με πιτσιρικά που πάει να τα βάλει με μεγαλύτερό του.
Βρίζει και τρέχει να σωθεί, επειδή βλέπει πως δεν τον παίρνει. Το κίνημα “Δεν Πληρώνω” έγινε ο μεγάλος της φόβος και ετοιμάζεται να θεσπίσει νέο νόμο για να καθίσει στο σκαμνί τους πολίτες.
Εκεί είναι η «καρδιά» των αντιστάσεων. Στα διόδια της Πιερίας και όλης της Ελλάδας, στις γειτονιές της Κερατέας κατά της χωματερής και στα βουνά των Χανίων κατά του αιολικού πάρκου. Κάπου δίπλα είναι και τα συνδικάτα, που ακολουθούν ασθμαίνοντας, αλλά χωρίς να φοβίζουν πια.
Ο μόνος φόβος έρχεται από τα κάτω πια, και εκεί ακριβώς χτυπούν οι Πάγκαλοι και οι Πεταλωτές. Μιλούν για «τζαμπατζήδες» και ελπίζουν να βρουν συμμάχους στους διπλανούς νοικοκυραίους, που πλήρωσαν κανονικά το εισιτήριο ή το διόδιο. Τους άλλους συμμάχους, περιστασιακούς ή μόνιμους, τους βρήκαν ήδη στα κανάλια, στην Τρέμη αλλά και στον Κουβέλη (δυστυχώς), που καταδικάζει εξίσου το νομοσχέδιο για την υγεία αλλά και τους «καταληψίες» γιατρούς.
Τώρα, αυτοί που απομένουν είστε εσείς. Οι διπλανοί νοικοκυραίοι, που πληρώνετε ακόμα το εισιτήριο και το διόδιο. Γιατί, αν ο μπροστινός που σήκωσε την μπάρα είναι «τζαμπατζής», τότε εσείς είστε ένα κλικ πιο πάνω, εσείς δεν έχετε ακόμα ανάγκη. Τους λέει «τζαμπατζήδες» ο Πεταλωτής, αλλά δεν στοχεύει αυτούς. Στοχεύει εσένα, που ακύρωσες κανονικά το εισιτήριο, γιατί δεν γουστάρεις μπελάδες και θες να πας ήσυχα και ωραία στη δουλίτσα σου.
Κάπου εδώ, όμως, έρχεται η ώρα να αποφασίσει κανείς με ποιους θα πάει και ποιους θα αφήσει…