+

ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ ΣΤΙΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ

 

Στην Ελλάδα (Τέμπη) έγινε η μεγαλύτερη σιδηροδρομική τραγωδία στην Ευρώπη. Αλλά οι οικογένειες των θυμάτων καταγγέλλουν συγκάλυψη και ατιμωρησία.

Στην Ελλάδα (Πύλος) έγινε η μεγαλύτερη ναυτική τραγωδία με πάνω από 600 θύματα. Αλλά ο Μητσοτάκης λέει ότι η πραγματική τραγωδία ήταν όχι ότι πνίγηκαν αλλά ότι ξεκίνησαν από τη Λιβύη.

Στην Ελλάδα (Εβρος) έγινε η μεγαλύτερη καταστροφή από δασική πυρκαγιά στην Ευρώπη αλλά ήδη η κυβέρνηση συζητά για ανεμογεννήτριες και για επανέναρξη του κυνηγιού στον Εβρο.

Και όλα αυτά σε λιγότερο από ένα χρόνο. Κερδάμε ξεκάθαρα…

Στις Πίσω Σελίδες μιλούν:
—–
Δημήτρης Παπαθανασίου, δικηγόρος και συντονιστής του ΜέΡΑ25 Τρικάλων: «ΞΕΠΛΕΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΤΑΕΤΙΑ ΣΤΟΝ ΜΥΛΟ ΤΩΝ ΞΩΤΙΚΩΝ»

Ο Δημήτρης Παπαθανασίου, δικηγόρος και συντονιστής του ΜέΡΑ25 Τρικάλων, μιλά για το αεροπλάνο που χρησιμοποιούσε ο πρωτεργάτης της χούντας, Γιώργος Παπαδόπουλος με την σύζυγό του κατά την διάρκεια της επταετίας και που τοποθετήθηκε μέσα στον χώρο του χριστουγεννιάτικου θεματικού πάρκου του Μύλου των Ξωτικών.

Ο ίδιος επισημαίνει ότι η δημοτική αρχή αντάλλαξε ένα ξύλινο καράβι που ήταν περιουσιακό στοιχείο, με το συγκεκριμένο αεροπλάνο που ήταν στη συλλογή ενός συλλέκτη, κάνοντας παράλληλα λόγο για «ξέπλυμα» της επταετίας.

Παράλληλα σημειώνει ότι ο πατέρας του σημερινού δημάρχου Τρικάλων που είναι της ΝΔ, ήταν στέλεχος της Χούντας, ωστόσο τονίζει ότι ναι μεν δεν είναι υπόλογος για τα πολιτικά πιστεύω του πατέρα του, αλλά ταυτόχρονα προωθείται ότι το συγκεκριμένο αεροπλάνο ήταν του Παπαδόπουλου κάτι που μπορεί να το μετατρέψει δυνητικά σε μνημείο για τους χουντικούς και τους ακροδεξιούς.

Νίκος Αναστασιάδης, μέλος της Πρωτοβουλίας εναντίον του Fly Over στη Θεσσαλονίκη: «ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΣΥΖΗΤΟΥΝ ΚΑΙ ΓΙΑ… ΤΡΙΤΟ ΠΑΤΩΜΑ ΣΤΟΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ»

Ο Νίκος Αναστασιάδης, μέλος της Πρωτοβουλίας εναντίον του Fly Over στη Θεσσαλονίκη, μιλά για το συγκεκριμένο έργο και πως θα επηρεάσει την πόλη καθώς και τις αντιδράσεις της τοπικής κοινωνίας.

Ο ίδιος κάνει λόγο για προπαγάνδα όσον αφορά την προώθηση του έργου και τα οφέλη του, σημειώνοντας ότι για να φτιαχτεί θα πρέπει για τουλάχιστον πέντε χρόνια να κλείσει η μισή περιφερειακή οδός, δημιουργώντας σοβαρό πρόβλημα στον ήδη επιβαρυμένο δρόμο.

Επίσης σημειώνει ότι τα βαρέα οχήματα δεν θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν τον δρόμο, οπότε το πρόβλημα στον περιφερειακό θα παραμείνει, υπογραμμίζοντας την ανάγκη να αναβαθμιστούν οι δημόσιες συγκοινωνίες προκειμένου να επιλέγεται από τους πολίτες αυτός ο τρόπος μετακίνησης.

Τέλος τονίζει ότι θα κοπούν χιλιάδες δέντρα και θα καταστραφούν χιλιάδες τ.μ. περιαστικού δάσους ενώ μιλά και για την ποιότητα της ζωής για τα επόμενα χρόνια με την επιβάρυνση του αέρα.

Νατάσα Μπομπολάκη, πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας ΝΕΜΕΣΙΣ: «ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ ΝΑ ΕΠΙΤΡΑΠΕΙ ΞΑΝΑ ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ ΣΤΟΝ ΕΒΡΟ»

Η Νατάσα Μπομπολάκη, πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας ΝΕΜΕΣΙΣ, μιλά για την επικείμενη απόφαση της κυβέρνησης να επιτρέψει το κυνήγι στον καμένο Έβρο, ακυρώνοντας την απαγόρευση που είχε επιβληθεί μόλις τρεις μήνες νωρίτερα.

Η ίδια επισημαίνει ότι αναμένεται η απόφαση του αρμόδιου υπουργού, την ώρα που οι περιβαλλοντικές οργανώσεις πιέζουν για τον αντίθετο ενώ η Ε.Ε. χαρακτήρισε τη φωτιά ως τη μεγαλύτερη των τελευταίων δεκαετιών.

Παράλληλα τονίζει ότι δεν γίνεται να ικανοποιηθούν όλες οι πλευρές σε αυτό το ζήτημα, τονίζοντας ότι είναι αυτονόητο ότι μετά από τέτοια καταστροφή, δεν θα πρέπει να επιτρέπεται το κυνήγι, τουλάχιστον μέχρι να αναγεννηθεί η βιοποικιλότητα.

ΟΙ ΠΙΣΩ ΣΕΛΙΔΕΣ ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ ΣΤΟ EMAIL ΣΟΥ