Μπα μπα, τι μαθαίνω…
«Καυτηριάστηκε», λέει, η απουσία των κυβερνητικών στελεχών από τη σύσκεψη που συγκάλεσαν στη Λότζια οι αυτοδιοικητικοί για το θέμα της διαχείρισης του αεροδρομίου Καζαντζάκης (όταν και αν ποτέ φύγει για το Καστέλλι).
Στενοχωρήθηκαν οι εκπρόσωποι του Δήμου και της Περιφέρειας που τους έφτυσαν οι υπουργοί, οι γραμματείς και οι Φαρισαίοι της κυβέρνησης και κατέληξαν να τα λένε μόνοι τους χωρίς να ακούει κανείς πέρα από τους βουλευτές.
Πολύ αργά για δάκρυα όμως, δε νομίζετε;
Εχουν περάσει σχεδόν τρία χρόνια από τότε που δημοσιοποιήθηκε το σχέδιο της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων για την τύχη του «Καζαντζάκης» και από τα σχετικά δημοσιεύματα που αποκαλύπταμε τι ακριβώς συμβαίνει.
Και εσείς ακόμα περιμένετε να σας ακούσουν;
Μετά από τόσα χρόνια κοροϊδία, μετά από την καταστροφή της Πεδιάδας για το άχρηστο και επικίνδυνο αεροδρόμιο* (που σήμερα μάλιστα μάθαμε ότι δεν έχει καν χάραξη για τον δρόμο σύνδεσης) έχει γίνει πια προφανές πως όλο το σχέδιο ήταν για να βάλουν στο χέρι το φιλέτο της Ν. Αλικαρνασσού.
Απολαμβάνω βέβαια, τις δηλώσεις για… αποφασιστικότητα ώστε «να μην γίνει τίποτα ερήμην του Δήμου και της Περιφέρειας». Μόνο που οι φήμες οργιάζουν πως έχει ήδη αποφασιστεί και η (γνωστή) εταιρία που θα πάρει την έκταση και μάλιστα ως προϋπόθεση (όπως λέει η ΕΤΕπ) για να ολοκληρωθεί το έργο στο Καστέλλι.
Εσείς ακόμα διεκδικείτε;
*Την επικινδυνότητα του σχεδιαζόμενου αεροδρομίου στο Καστέλλι επισημαίνει ο πολύπειρος πιλότος Μιλτιάδης Τσαγκαράκης (ιδρυτής και πρώην ιδιοκτήτης Sky Express), αναφερόμενος ειδικά στο περίκλειστο από ορεινούς όγκους ανάγλυφο της Πεδιάδας, στους ισχυρούς πλευρικούς ανατολικούς λόγω των Λασιθιώτικων βουνών αλλά και στην πρωινή πάχνη, που συχνά εμφανίζεται στην περιοχή και θα καθιστά αδύνατη τη λειτουργία του αεροδρομίου.