+

ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΦΤΑΙΓΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΒΑΤΕΣ…

 

Δεν υπάρχει πιο αισχρή μεθόδευση από το να κατηγορείς έναν νεκρό για τα δικά σου λάθη και παραλείψεις. Δεν υπάρχει μεγαλύτερη ντροπή από το να κρύβεται ένα ολόκληρο κράτος πίσω από τις υπόνοιες για την υγεία ενός ανθρώπου που δεν μπορεί πια να υπερασπιστεί τον εαυτό του.

Οι βουλευτές της ΝΔ που αυτές τις μέρες σκυλεύουν τη μνήμη ενός αδικοχαμένου ανθρώπου καταφέρνουν να απογειώσουν την πολιτική κατάντια σε αυτό τον τόπο. Στο τέλος, μπορεί για όλα να έφταιγαν και οι επιβάτες. Ειδικά όσοι σκοτώθηκαν και δεν είναι εδώ για να διαφωνήσουν…

Στις Πίσω Σελίδες μιλούν:
—–
Βασίλης Ζησιμάτος, δικηγόρος της οικογένειας του μηχανοδηγού IC62 στα Τέμπη: «ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΡΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΑΝΗΘΙΚΟΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΗ ΝΔ»

Ο Βασίλης Ζησιμάτος, δικηγόρος της οικογένειας του μηχανοδηγού IC62 στα Τέμπη, μιλά για το εξώδικο προς την εξεταστική επιτροπή επειδή προσπάθησε να επιρρίψει ευθύνες στον νεκρό μηχανοδηγό και για την καταπάτηση του ιατρικού απορρήτου.

Τονίζει ότι ο μηχανοδηγός δεν έχει καμία ευθύνη καθώς λειτούργησε σύμφωνα με τους κανονισμούς, όπως είναι καταγεγραμμένο στις συνομιλίες που έχουν δημοσιοποιηθεί από τη μοιραία νύχτα.

Ο ίδιος κάνει λόγο για πολιτική απρέπεια και ανηθικότητα, για παραβίαση προσωπικών δεδομένων και ιατρικού απορρήτου, ενώ σημειώνει ότι το κυριότερο είναι ότι χρησιμοποίησαν ιατρικά έγγραφα αποκρύπτοντας συγκεκριμένα κομμάτια, κάτι που δείχνει τη μεθόδευση αυτών των βουλευτών.

Επίσης τονίζει ότι κανένα στοιχείο δεν δείχνει ότι ο μηχανοδηγός είχε θέματα υγείας, τονίζοντας ότι ουδέποτε έπαθε εγκεφαλικό όπως έχει διαρρεύσει.

Γιώργος Μανώλης, αντιπρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης: «ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΥΣ ΟΙ ΜΕΘΟΔΕΥΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ»

Ο Γιώργος Μανώλης, αντιπρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης, μιλά για την προσπάθεια να πέσουν ευθύνες στον μηχανοδηγό του τρένου στα Τέμπη, τονίζοντας ότι θίγει ολόκληρο τον κλάδο.

Ο ίδιος αναφέρεται σε όλη την διαδικασία που χρειάζεται ένας εργαζόμενος για να πάρει το δίπλωμα τονίζοντας ότι οι όροι σε όλη την Ευρώπη είναι κοινοί ενώ επισημαίνει ότι οι μηχανοδηγοί έχουν εδώ και χρόνια προειδοποιήσει για ζητήματα ασφαλείας.

Επίσης μιλά για τον αποκλεισμό μαρτύρων από την Εξεταστική υπογραμμίζοντας ότι όλα τα στοιχεία δείχνουν ότι ο μηχανοδηγός δεν φέρει ουδεμία ευθύνη και λειτούργησε, όπως αποδεικνύεται από τα ηχητικά δεδομένα, σύμφωνα με τους κανονισμούς ενώ και οι ιατρικές εξετάσεις του έδειχναν ότι είναι απόλυτα ικανός.

Παράλληλα, σχολιάζει το γεγονός ότι ηχητικά στοιχεία είχαν διαγραφεί, με την αιτιολογία των προσωπικών δεδομένων, ενώ τέλος σημειώνει ότι τα πράγματα στο κομμάτι της ασφάλειας των τρένων έχει βελτιωθεί, επισημαίνοντας ότι αν λειτουργούσε η τηλεδιοίκηση, όπως συμβαίνει σήμερα, θα είχε αποτραπεί το δυστύχημα.

ΟΙ ΠΙΣΩ ΣΕΛΙΔΕΣ ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ ΣΤΟ EMAIL ΣΟΥ